Torsdag, fredag, lördag

Hejjj.
Jag har inte haft någon lust att blogga. Jag vill verkligen ha den där blogg-appen men den funkar ju bara för iPhones. I torsdags hade vi konsert iaf, Star for life. Jätteroligt, faktiskt! Vi fick köra bakom 10 afrikaner, Molly Sandén, Gladys del Pilar (från Afrodite) och Triple & Touch. Efteråt var jag hos Oskar tillsammans med honom, Annie och Alex. Blev inte så mycket film utan vi snackade mest. Jag och Annie gick hem till henne vid halv sju, samtidigt som Alex åkte hem till sig. Annie och jag sov till fyra och sen hämtade mamma mig. Så det var två dagar ur vägen. Idag har jag & pappa käkat på Subway till frukost. Det var bara jag som åt dock, sen gick vi runt och kikade lite samt handlade mat. Så körde han mig hem igen och än så länge har jag tvättat en maskin med tvätt och en är inne just nu. Ska tvätta minst tre. På tal om det måste jag hänga den som är klar!

Liam fick pryda inlägget, för jag faller bara mer och mer för honom.
Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»