Majas Cottage

Hej på er! Nu kommer jag att skriva en liten rant om Majas Cottage som jag (väldigt sent) upptäckt! Från varje lykta som säljs går 10 % till barncancerfonden (utom i specialfall som bröstcancerfonden) och hur bra är det inte att kunna köpa fantastiskt fina lyktor och samtidigt ge pengar till sådana bra organisationer?!
 
I måndags var jag och kikade på lyktor från Majas Cottage, och köpte en till min brors sambo i tidig födelsedagspresent. Jag blev så sugen på att köpa en lykta som jag har kikat på väldigt länge att jag beställde den när jag kom hem, och paketet kom dagen efter!! Dessa ska jag ställa fram när jag möblerat om i lägenheten så än så länge ligger de i sin kartong i ett skåp.
 
Idag beställde jag två lyktor till men till min mamma och pappa på mors dag och fars dag! En affär här i krokarna hade erbjudande på just dessa häromdagen men eftersom pengarna kommer på måndag så fick jag handla med faktura istället och då var jag tvungen att beställa! 
Dante-lyktorna köpte jag hos Onödigt Snyggt.
Dessa gjordes i en kollektion som ger pengar till bröstcancerfonden istället för barncancerfonden som alla andra Maja-lyktor gör.
Moon-lyktorna beställde jag från Presenteriet.
Dessa ger pengar till barncancerfonden som vanligt. "I love you to the moon and back". 
 
 
 


 
Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»