Gammal blogg betyder rensning

Hej på er.
Som många vet så har ju den här bloggen en hel del år på nacken (startades 18 augusti 2010) vilket innebär att många inlägg som jag idag tycker är dumma finns kvar. Så kommer det också vara, hur pinsamt det än är så är det ändå roligt att kunna gå tillbaka och kika på vad jag tyckte för 6 år sedan. Men med en gammal blogg kommer även saker som jag inte längre vill ha kvar, till exempel vissa kategorier. Därför håller jag nu på att ordna till dem så att det blir som jag vill ha det, och jag hoppas att ni kan stå ut tills jag är färdig och har bestämt mig. Idag unnade jag mig en ny bakgrund och en uppdaterad ruta under "bakom bloggen" här till höger, och när jag har lite somrigare bilder ska jag även fixa till en ny header.
 
Hoppas ni står ut!
 
 
 
 
Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»