Heh ..

Oj då, nu vart det seg bloggning igen ja ..
Igår sov jag hos Annie, vi kollade på Lost. Surprise.
Sen åkte jag & mami till läkaren vid halv nio. Jag fick sova typ två timmar FÖR ATT vi såg på Lost till typ fyra, Annie tjötade som fan till typ kvart över fem och jag skulle upp kvart över åtta.
Aja, jag fick reda på vad det var för fel på mina knän, så det var skönt :) .
Det är inget allvarligt men det begränsar ju typ idrotten och så, så jag ska få ett läkarintyg på att jag inte kan göra vissa saker men jag får avgöra vad själv :D
Ser suddigt på ena ögat också, säkert bara för jag fick schampo i det :c
Aja, nu ska jag nog planera kläder tills imorgon.
Då blir det kanske till att kolla på ett spel med Annie, och jag kanske raggar upp en mössa till, hehe :)
Och sen ska jag & några ur min familj träffa några släktingar, lovely!

Förresten; i förra inlägget skrev jag att jag var i kyrkan och kollade på Scrubs och det kanske är lite udda men jag kan förklara att min kyrka har typ två delar, en del med kyrka och bänkar och sånt och så finns det en del som ser ut som ett helt vanligt hus, eller typ stuga. Så de har tv iaf, och där kollade vi på Scrubs :)

Godnatt på er, för jag orkar nog inte skriva mer ikväll :)
Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»