Update

Hej folks,
sitter i min säng och ser på Big Brother.
Skitprogram egentligen, men det finns verkligen inget bättre.
Och då är det illa.
Imorgon blir det konfirmationsläsning från tio till fyra, bleeh.
Ska även dit på onsdag och torsdag, skulle vart läger egentligen men det är för kallt.
Lovely.
Så jag får sitta i kyrkan från nio till nio på onsdag istället, underbaaaaaart.
Aja.
Idag färgade jag om min lugg, den blev blå igen :') .
Har saknat den lite, så jag välkomnar den tillbaka :D
Idag fick jag även köpt en mössa från Carlings, ville ha en grön men de var slut så det blev en blå ist!
Men den var lika fin så det blir bra ändå :'D
Jag har tråkigt, men så är det ibland.
Jag ser på något naturprogram på tvåan, inte speciellt kul.
Jag skriver sen.
Smell ya later.
Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»