Plugg, och typ tjat

Häj!
Jag vet inte ens vad det var för dag när jag bloggade senast, 20e? Sen dess har jag väl typ träffat min syster, träffat min pojkvän och börjat gå igenom min garderob. Garderoben är jävligt snygg på insidan nu men mitt golv är det värre med :( . Tyska har jag försökt plugga också, men det har ju gått sådär. Blir antagligen ingen sömn inatt. Åh, har så mycket att göra nu i ett par dagar att jag blir alldeles trött av att bara tänka på det. Har massa folk att ringa imorgon också. Eller ja, tandläkare och Friskis. Eller om jag mailar Friskis, om det behövs. Ja, det löser sig men till tandläkaren måste jag ändå ringa. Nu ska jag spela Candy Crush och sen ska jag plugga igen.

Plattade nyss håret. Därför får ni en bild på det. Lät mitt hår torka lite smått och sen satte jag upp en tofs vilket gör att det blir väldigt o-rakt. Så då plattar jag ikväll så är det fint imorgon!

Ljuset förstör allting så jag fick göra såhär :(
Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»