Plugg igen

Hej.
Idag har jag haft sovmorgon, för historian var inställd. Så jäkla gött! Jag hade alltså bara två teaterlektioner idag; teaterteori och scenisk gestaltning men båda lektionerna gick åt till repetition av vår föreställning som heter "Liksom leva livet lite". Blir minst sagt spännande att se hur den blir, men sjukt roligt! Idag pluggar jag matte, har matteprov imorgon och det känns så hopplöst för jag kan inte. Men ska plugga så gott jag kan så får vi se hur det går. Kan ju en del, så jag får hoppas att det räcker! 

På torsdag är det alla hjärtans dag. Jag hatar den dagen mest av alla dagar på året trots att jag faktiskt har pojkvän detta året. Vill vara hemma och sova hela dagen men så lär det ju inte bli. Har någon jävla dag i skolan också som jag inte orkar med men jag får helt enkelt härda ut.

Nu ska jag återvända till att plugga matte. Sen tyska. Blir ingen sömn i natt, nej. Har förresten min coolaste tröja på mig. Så jävla nice är den!
 
 
Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»