Fullt upp

Hej.
Idag mår jag illa. Var arg i morse och la statusen "Idag kan vara dagen då jag faktiskt är arg nog att slå till någon, FIN DAG ♥" på facebook efter jag gjort mitt tyskaprov. Jag hade då precis gjort prov, haft lektion utan Annie vilket är hemskt, och blivit informerad av att jag skulle skriva en uppsats om en bok jag inte har läst. Så jag var arg och hade ganska mycket panik i morse. Sen mådde jag sjukt illa under mattelektionen och historialektionen att jag struntade i svenskalektion och "slapp" göra uppsatsen. 

Har även ringt tandläkaren. Och tagit fel på en dag. Men det löser sig, förutom att det är samma dag som jag har tre föreställningar. Den veckan (nästa) kommer vara så jävla stressig. På tisdagen är premiären vid sex, på onsdagen är det ju då tre föreställningar, på torsdagen ska jag stå på Friskis i fyra timmar, på fredagen är sista föreställningen och på lördagen fyller jag år! Så, det blir en hel del att göra. På tal om föreställningar måste jag plugga repliker som fan, det ska ju sitta imorgon. Det satt en del innan lovet men det duger inte med en del.

Ska prova att äta så får vi se om illamåendet minskar. Men först ska jag göra en önskelista till mina släktingar!
Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»