Filmkväll & karaktärsbeskrivning

Hej,
jag försökte publicera ett inlägg via mobilen förut, men det gick ju sådär. 
Idag var det filmkväll, som sagt. Det var kul, och skönt att umgås med folk jag inte träffat på så länge. Vi såg på The Possession som faktiskt var ganska dålig. Blev inte speciellt rädd någon gång och då är det inte okej! ;) Drog hem vid tolv och nu har jag suttit och grejat med en karaktärsbeskrivning av min karaktär i vår teaterproduktion, Alex. Är nästan klar, men inte helt så jag ska ge mig för ikväll och antagligen läsa igenom det imorgon och förhoppningsvis maila in det så jag får det ur vägen. Sen måste jag plugga matte och tyska innan lovet är slut. Helvete för att ha mycket att göra. Kommer antagligen inte hinna heller. Duktig tjej, eller vänta...

Såååå jävla trött. Borde sova.
Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»