Weey

Hej!
Idag är jag glad. :)
Jag fick tillbaka mitt engelskaprov, och på läsförståelsen fick jag typ vg+, och på hörförståelsen & grammatiken fick jag mvg, så det var göött!
Höll ett föredrag om praoen på McDonalds, gick ganska bra :)
Idag på slöjden gjorde jag en luva :)
Till min OnePiece som jag syr xD
Men det har blivit något fel som varken jag eller min syslöjdslärare kan fatta vad det är så hon ska sprätta upp och göra om det jag redan gjort, så jag slipper göra om.
Ibland är hon bra snäll :)
Hoppas att bli färdig med den innan sommarlovet, men jag ångrar lite att jag inte gjorde en jumpsuit istället, alltså linne och shorts tillsamman då, perfekt sommarplagg.
Ska beställa en så fort jag fått pengar för dessa jag har nu ska gå åt till annat :)

Just nu kollar jag ikapp massa avsnitt av Desprate Housewives, vill undvika att jag inte fattar ett skit sen ikväll.
Efteråt ska jag städa.
Hejdå!
Tack för att du kommenterar mitt inlägg!






»
»
»