Grey's Anatomy

Hej på er!
Idag har jag blivit väckt klockan nio, åkt upp till kyrkan till klockan elva för att inse att det inte är någon konfirmation där idag. GAAH. Åkte hem, sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde :)
Gick och käkade thaimat med pappa, sen köpte vi lite filmer; Percy Jackson och åskviggen, Schindler's list och själv fick jag med mig säsong ett av Grey's Anatomy.
50 % av 199:- så det fick pappsen betala, höhö :D
Nu ser jag på Grey's Anatomy iaf, samt tjötar med Felicia och är beroende av Zach Porter (från Allstar Weekend) :D
JAG HAR FÖRRESTEN TJÄNAT VUXENPOÄNG; jag har bytt gardiner. Eller jag hjälpte till, men jag gjorde det mesta, höhö.



Zaaaach, så söt! :'D (skiter i om inte ni tycker det, för det gör jag)
Zach till höger, hans bror Vic till vänster.
Tack för att du kommenterar mitt inlägg!


Wilma

Vad söt du är!

2011-08-20 | 19:44:50
http://wilmalagneus.blogg.se/




»
»
»